środa, 10 sierpnia 2011

Co robię w deszczowe dni? + Essence Colour&Go Mellow Yellow + Rozdanie :)

W deszczowe dni uwielbiam wejść do biblioteki i wyjść z niej z przeogromnym naręczem książek. Zdecydowanie jestem molem książkowym. :) Oto, co aktualnie czytam:


Wczoraj pomalowałam sobie paznokcie lakierem Essence Colour & Go w kolorze Mellow Yellow. Tak na przekór pogodzie. Lubię lakiery Essence, niektóre trzymają się bardzo długo. Ten jednak do najtrwalszych nie należy - już mam odpryski. No cóż, trudno. Tak się prezentuje (a w tle Larsson :))


Znalazłam swoje wymarzone meble! I będzie toaletka! Nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę! Tak jak obiecałam, będę Wam pokazywać kolejne etapy remontu :)

***

I jeszcze: w ostatniej chwili dołączyłam do rozdania, tutaj: Klik! Fantastyczne nagrody:


***
I jeszcze jedno rozdanie, o tutaj: Klik!


3 komentarze:

  1. Zazdroszczę toaletki, u mnie nie ma miejsca żeby ją wstawić :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://pat18s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak kochana, skradziona mi posta, być może nawet nie tego jednego... nawet nie chcę się denerwować i tam zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana na moim blogu :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)