sobota, 20 sierpnia 2011

OTAGowana. ;)

Ojej, ojej. Znów będzie tag. Bardzo dziękuję, pat18s! :)





Zasady:
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki" - jest!
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych - poniżej.
3. Powiedz, kto Cię oTAGował - już powiedziałam.
4. OTAGuj 12 blogów tym TAGiem - trochę za dużo. TAGuję 3. :]
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu - oks.


1. Używasz kolorowych cieni do powiek,czy neutralnych?
To zależy od nastroju. Na codzień preferuję neutralne cienie, od wielkiego szumu wkraczają kolory.

2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'?
Póki nie wpadłam na "pomadkę mojego życia" wolę błyszczyki.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Wśród drogich kosmetyków, tak samo jak wśród tańszych, można znaleźć perełki i buble. Kosmetyk to kosmetyk. :)

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Jasne, że używam. Róż może zdziałać cuda, cera nabiera blasku i świeżości.

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;)
W moim przypadku niezbędny jest tusz do rzęs.

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Tak, gdy zmasakrowałam swoją twarz podkładem w musie. No i zdarzają się wypryski.  

7. Używasz filtrów?
Certo! ;)

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Ja powiem tak - bez porządnej pielęgnacji nie da się obejść, makijaż tylko podkreśla urodę. Chociaż zdarzają się cuda. ;)

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Używam i uwielbiam! Zarówno "kupne", jak i "domowe". Seans kosmetyczny dwa razy w tygodniu uważam za "dopieszczenie" mojej skóry, coś jej się od życia należy. ;)

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Chyba nie będę oryginalna, gdy powiem Marylin Monroe. ;) Lubię jej klasyczny makijaż, gdyż bez problemu mogę sama się tak pomalować, a do tego uważam, że mi pasuje. ;)


***
Moje drogie!
Być może odezwę się do Was dopiero we wtorek, gdyż jutro czeka mnie "obiad zaręczynowy" u moich rodziców. Nie będzie jednak niespodzianki, Mama jest przygotowana, bo w innym wypadku dostałaby zawału. ( :D ) Mam przygotowane dla Was makijaże i paznokcie, w najbliższym czasie może wskoczyć też jakaś recenzja. Będę tu zaglądać! :)

3 komentarze:

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)