środa, 24 sierpnia 2011

Recenzja: Fa Mystic Moments Shea Butter & Passion Flower Shower Cream.

"Ciesz się cudownym relaksem pod prysznicem z Fa Mystic Moments. Bogata formuła kremu pod prysznic, z cennym masłem shea, oferuje Ci intensywną pielęgnację, a czarujący kwiat passiflory przeniesie Cię w świat cudownych zapachów. pH neutralne dla skóry - potwierdzone dermatologicznie."



Najpierw o zapachu, bo przede wszystkim na to zwracam uwagę w sklepie podczas kupowania kosmetyku pod prysznic / do kąpieli. Ten aż niemożliwie przypomina mi zapach moich ukochanych perfum, którymi jest Euphoria CK. Uwielbiam! Jak tylko go wyniuchałam, kosmetyk trafił do mojego koszyka. Po wieczornym myciu rano nadal wyczuwam jego zapach na ciele.
Opakowanie ma śliczny kolor, przyciąga wzrok w łazience.
Kosmetyk nie jest zbyt gęsty, ale jak wydajny! Ilość, którą wylałam na dłoń, w wannie wystarczyłaby na porządną ilość piany. Opakowanie starczyło mi na codzienne użytkowanie przez 1,5 miesiąca!
Zdecydowanie nie wysuszył mojej skóry, wręcz zregenerował ją po poprzednim, nietrafionym żelu, który pozostawił po sobie łydki ustylizowane "na wyschniętego słonia".
Wstyd się przyznać, ale nawet z braku szamponu (wróciłam z wyjazdu, zastałam puste opakowania w łazience) umyłam nim włosy. Nie zrobiłam im krzywdy - były puszyste i miękkie w dotyku!

Podsumowanie:
plusy: zapach, wydajność, cena, wielofunkcyjność, kolor opakowania, nawilżenie skóry
minusy: żadnego poza tym, że kiedyś się kończy, nie znalazłam :]

Fa Mystic Moments Shea Butter & Passion Flower Shower Cream, 250 ml / ~ 6 zł


4 komentarze:

  1. miałam go, jako żel sprawdza się ok ale po połowie opakowania zapach był już trochę męczący:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, również jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba go miałam :) ja ogólnie nie mam zastrzeżeń do żadnych żeli, nie mam z nimi problemu, więc ten też był ok :)

    właśnie mam dezodorant o tym zapachu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. również go miałam :) zapach ma nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)