niedziela, 20 maja 2012

#133. Miliony pytań mam. :)

Hej!
Dziś bez zdjęć, bo mam do Was całe mnóstwo pytań. :]

Pasmo pierwsze: blogowe.
1. Co Wam pasuje w blogu, co nie? Jakich tematów chciałybyście więcej, jakich mniej? Wiadomo, że im więcej czytelników, tym bardziej chcę posiłkować się Waszymi sugestiami. :)

2. Czy byłybyście zainteresowane serią "Przygotowania do ślubu"? Jestem w trakcie, więc mogłabym prowadzić relacje na bieżąco, mogłybyście mi doradzać, itd. ;)

Pasmo drugie - odzieżowe.
1. Jakie kolory pasują do spodni w kolorze kobaltowym? Bo znalazłam, kupiłam, są piękne, nie wiem z czym nosić. :p Stawiam na dodatki w różnych odcieniach beżu + karmel, bo lubię. Np. takie buty:


I taka kopertówka: -> link do aukcji :) , przy okazji zapraszam na bloga Mamy tej kopertówki, która szyje cuda: nietuzinkowo.pinger.pl . :)

2. Kupiłam sobie buty. Pierwsza przymiarka - wspaniałe, wygodne i w ogóle ochy i achy same. O, takie:

Pochodziłam w nich trochę, ale strasznie ślizga mi się w nich stopa. Kupiłam żelowe poduszeczki, wszystko obkleiłam dokładnie, pięty również. Naprawdę bardzo mi się podobają, chciałabym coś z nimi zrobić. Macie jakieś pomysły? 

Pasmo trzecie: urodowe.
1. Czy byłybyście w stanie polecić mi bardzo dobrą bazę pod make-up + pod cienie, taką, żeby przetrwała popołudnie i nocne szaleństwa (tak, tak, to też w związku z przygotowaniami do ślubu)? Powoli, bardzo powoli, zaczynam się rozglądać za taką, coby próbki gdzieś wyprosić. :)

Hm, to chyba wszystko. Jeżeli jeszcze coś przyjdzie mi do głowy, to będę pytać, bo wiem, że blogosfera to przewspaniałe źródło wiedzy. :)

Tak, miało być bez zdjęć. Ale skoro i tak już wkleiłam buciki... 1. maja okociła się kotka Teściówki. Jeden kotek ma być dla mnie, ale nie wiem, czy uda mi się przekonać Babcię... Przedstawiam Wam kotka zaklepanego w razie czego dla mnie - prawda, że uroczy? <rozpływa się> ;)



Pozdrawiam serdecznie,

P.S. Popełniłam wczoraj, bezczelnie, nie zwracając uwagi na budżet - zbrodnię zakupową. Trzy paletki Sleeka. Storm, Ultra Matte Darks i Paraguaya. :p Moja przyjaciółka, Ewa, bardzo chce być moją modelką, więc może ją Wam przedstawię - zwłaszcza, że makijaże lepiej wychodzą mi na kimś, niż na mnie. :D

13 komentarzy:

  1. Motylico! Dziel się przygotowaniami do ślubu! :) Narzeczona mojego brata też jest w trakcie takowych i także poszukuję "cudów" makijażowych :)
    Obkleiłaś i pięty i podbicie? takie wkładki hamujące właśnie pod przednią część stopy sprawdzają się chyba najlepiej...
    a co do kolorów - limonka :D bardzo świeże i wiosenne połączenie :) oprócz tego nieśmiertelna biel, ciekawie wygląda też brzoskwinia i skromny dodatek wszechobecnej mięty - kobalt jest szalenie wszechstronny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaaki slodki kotek:)!
    ja chetnie o przygotowanich do slubu poczytam choc u mnie do tego daleko albo i wcale:D ale poczytam chetnie tak wiec pisz smialo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak, przygotowania do ślubu są interesujące :)
    Do koloru kobaltowego pasuje mi biały, czerwony i żółty.
    Moim zdaniem najlepsza baza pod cienie to UD ;)
    Aaa kotek uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, ze buty sie nie spisuja

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buty są piękne. Gdzie je znalazłaś? Te pierwsze - kolor - cudo!
    A co do tych co zakupiłaś, hm żelowe wkładki powinny zdawać egzamin. Ale sama mam taki problem i się męczę.

    Podoba mi się Twój blog i ciekawa jestem każdego tematu. Ale ja lubię różnorodność:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mialam podobny przypadek w koturnach noga sie slizgala, cala obdarta koszmar. a przy okazji chciałabym Cię zaprosić na moje rozdanie http://iloveit-cathy.blogspot.com/2012/05/rozdanie-spenianie-kosmetycznych-marzen.html Sama zdecyduj co chcesz wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. JA RÓWNIEŻ MOTYLKU ZAPRASZAM CIE NA ROZDANIE :) http://nikivonmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. PS.KOTEK JEST CUDOWNY,PEWNIE IMIE JUZ WYBRAŁAS ZANIM BABCIA ZGODE WYRAZI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że to nie "chłopak" bo będzie miała dylemat prawie jak Hamlet kastrować czy nie kastrować.. ;-)) Okaleczanie zwierzątka to nie jest dobry pomysł - koty straszenie chorują gdy są starsze.. Z drugiej jednak strony smrodek też nie jest przyjemny...

      Usuń
  9. Ciekawy film historia powstania i upadku państwa islamskiego na terenie średniowiecznej Hiszpanii. Aż trudno uwierzyć że coś takiego było możliwe ...

    http://www.youtube.com/watch?v=CE-F2tybkDQ&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  10. I jeszcze to..
    http://www.youtube.com/watch?v=yiy5uY3Iw2s&feature=related

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)