niedziela, 21 października 2012

Makijaż: złotko i granatowa kreska. :)

Hej! :)

Chyba zacznę pisać posty na zapas, bo moje lenistwo w głowie się nie mieści. :p Wszędzie widzę cyferki (liczę wnioski w Wydziałowej Komisji Stypendialnej) i na widok liczby postów napisanych w listopadzie robi mi się słabo, wracam do domu codziennie przed 19. A wieczorem i tak mnóstwo roboty, wtedy już nie wiem, jak się nazywam. :p

Ten makijaż miałam pokazać Wam już w minionym tygodniu. Ale zapomniałam, standard. :p Niby nic specjalnego, taki tam cień na całej powiece i kreseczka. Mimo tego czułam się w nim doskonale. 

Kosmetyki wykorzystane do makijażu oczu to: baza pod cienie z serii Colour Arts, Essence; cienie z palety Sleek Storm (średnie złoto i metaliczny granat do wykonania kreski) oraz tusz do rzęs Super Magnify z Avon'u.

Kosmetyki wykorzystane do makijażu twarzy to: podkład Anti - Spot Moisturizing Make Up, Essence; korektor Stay All Day Concealer, Essence; Fix & Matte! Translucent Loose Powder, Essence; Eyebrow Kit, E. L. F.; LE A New League Multi Colour Bronzing Powder, Essence; Defining Duo Blush, 010 Raspberry Ice Cream, Catrice. 






Pozdrawiam cieplutko! :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny! Pięknie podkreśla Twoją delikatną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, o to chodziło, żeby coś tam podkreślał. ;)

      Usuń
  2. Ładny, delikatny, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kreska wygląda na czarną tutaj, ale pewnie na żywo jest inaczej ;)
    świetnie wygląda ten makijaż, tak elegancko, ale na co dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, nie jest tak wyrazista jak czarna. :)
      Dziękuję. :)

      Usuń
  5. Makijaż rzeczywiście fajny .. bardzo delikatny a przez to elegancki.. A jak tam przygotowania do ślubu? Wybrałaś już suknię czy poszukiwania nadal w toku...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Wymarzoną już znalazłam. Poczułam się w niej jak prawdziwa księżniczka. Napiszę Wam o niej niebawem. :)

      Usuń
  6. często nic więcej do szczęścia nie potrzeba, tylko delikatny cień i kreska :)

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)