czwartek, 1 grudnia 2011

#74. TAG - subiektywny ranking przystojniaków.

Hej!
Om nom nom... Niczym Cookie Monster polujący na ciasteczka, śledziłam Wasze odpowiedzi na ten tag. Czas więc na mnie. ;) Bardzo dziękuję Shinodce za otagowanie mnie, poczułam się także otagowana przez te z Was, które typowały wszystkich. :)

Viggo Mortensen - mmm, takie ciacho! "Władcę..." oglądałam w dużym stopniu dla niego, mam całą trylogię w wersji rozszerzonej.

Alexander Skarskard - pikantne sceny z nim w roli głównej. Ojojoj... ;)

Eric Bana - mam słabość do każdego filmu z jego udziałem. A "Zaklętych w czasie" mogę oglądać 25 godzin na dobę. ;)

Harrison Ford - Indiana Jones czarował mi w głowie już za dzieciaka. ;)

Hugh Jackman - nic dodać, nic ująć. :)

Russell  Crowe - krwawe sceny + genialny aktor = jeden z ulubionych filmów.

Gerard Butler - to spojrzenie...

No i mój osobisty, najprzystojniejszy z przystojnych przystojniak. ;)

To by było na tyle.
Taguję Dziewczyny, które urodziły się w lutym. Żeby było ciekawiej. ;)

Właśnie wróciłam z zakupów. Pierwsze kroki w Inglocie poczynione, H&M zaliczony, Reserved również. Jutro lecę kupić telefon. A zakupy pokażę w weekend. :)
Pozdrawiam Was serdecznie,



2 komentarze:

  1. Viggo, Eric Bana, Harrison, Hugh i Gerald to także jedni z moich ulubionych "pięknisi"

    OdpowiedzUsuń
  2. Harrison Ford - zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)