poniedziałek, 20 lutego 2012

#110. Same ciekawe rzeczy. ;)

Przepraszam Was bardzo za nieobecność, ale sesja u mnie jeszcze trwa, niestety. Skończy się prawdopodobnie dopiero w następny wtorek. :/
Serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia urodzinowe! Nie ma to jak blogosfera. ;)
Dziś post szybciutki, pochwalę się prezentami. ;p

Dwa nowe Inglociaki od Kuzynek:



Zegarek od A. Śmieją się ze mnie, że taki wielki. Przynajmniej będę mogła sobie patrzeć z daleka, noszę minusowe soczewki. ;p


Oczywiście moc prezentów od Teściów. 


Prezenciki od Niecierpka. Kochana, dziękuję bardzo. W końcu przetestuję masła z TBS i inne ciekawe rzeczy. :*


No i wymianka z Mallene, w paczuszce znalazły się same wspaniałości. Dziękuję, kochana! Wyczekuj paczuchy! :*


Dostałam także perfumy Little Black Dress (jedne z moich ulubionych) od Mamuśki i książkę Hołowni "Ludzie na walizkach. Nowe historie" od Dziewczyn z roku. :) Aaa. I bransoletki od Yves Rocher, jeśli one się liczą. Postanowiłam, że po sesji zrobię sobie sama prezent. Ale o tym kiedy indziej. :)

Jeszcze raz dziękuję Wam za wszystkie życzenia. W przygotowaniu jest kilka recenzji, zdjęcia są. Muszę je tylko napisać. Może czwartek bądź piątek będzie dniem przełomowym. :p

Ściskam,

39 komentarzy:

  1. Piękne cienie i świetne paczuchy

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne odcienie inglota:) dlaczego tak jest, że na blogach widze piekne, a gdy ide do inglota to ich nie widzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha :p Ja działam tak: spisuję numerki, które wpadną mi w oko na blogach, albo nawet wrzucam sobie na telefon ich zdjęcia. Wtedy w Inglocie nie ma problemu. :D

      Usuń
  3. Ho ho, ale zostałaś obdarowana ;)
    Same "smakołyki" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała! Co do paczki dla Ciebie - pierniczki zakupią się niedługo, będziecie miały z Julką wyżerkę. ;)

      Usuń
  4. No tylko pozazdrościć :)
    Zegarek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paczki, będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te 2 ostatnie zestawy sa meeeeeeeega :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jessoooo !!!! ile tego ?? :D

    ..Masełka TBS :(( zazdroszczę ;pp

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie wspaniałe prezenty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości:):)Gratuluję wszystkich prezento-paczek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo nowości :) smacznego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Poczekaj na swoje urodziny. Już rozpoczęłam rozmyślania. A że znam tę tajemną datę... :D

      Usuń
  13. Polecam Ci "Tabletki z krzyżykiem" Hołowni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie będzie prezent posesyjny. I wyczuwam kolejną pokrewną duszę w blogosferze! :)

      Usuń
  14. Jejku, Niecierpek naprawdę się postarał :D Szczerze tej paczki zazdroszczę :D Buziak! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale dziewczyny się w paczkach postarały :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę przyjemności w testowaniu:-)Super paczuszki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taki sam zegarek :) świetnie się prezentuje na ręku

    OdpowiedzUsuń
  18. Zegarek Super! A że spory ...jak by co będzie go można użyć w celach samoobrony ;-))) Pisałaś coś o jakimś gwłaciaku...
    Tak w ogóle to wszystkie prezenty są super...

    OdpowiedzUsuń
  19. A propo sesji - będziecie mieli w tym roku w ogóle jakąś przerwę międzysemestralną..? ;-))) U mnie na UMCS semestr letni zaczął się w ubiegły poniedziałek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam, już biegam d rana do wieczora. :/

      Usuń
    2. No to wyrazy współczucia, kondolencje i co tam jeszcze ;-)) Ja byczyłam się przez tydzień - chociaż...w tylko domu...niestety...

      Usuń
  20. cienie z Inglota super, a i reszta kosmetyków niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ło, ile zdobyczy!:D Fajnie ten błyszczyk z SEPHORY wygląda;)
    Ps. Zajrzyj czasem na mojego bloga, są tam recenzje kosmetyków (zazwyczaj kolorówki) i informacje o rozdaniach i konkursach. Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  22. alee dostałaś prezentów <3 pozazdrościć tylko! ten jasny cień z Inglota to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  23. pozazdrościć prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cienie w moich ulubionych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten z vichy to tragedia, mam od roku i zuzyc nie mogę.

    ps:Jeżeli jesteś zainteresowana, to na moim blogu trwa rozdanie, a do wygrania magiczne jajeczko beauty blender, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją cerę ten krem działa genialnie. Myślę, że niedługo coś o nim naskrobię. :)

      Usuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)