poniedziałek, 21 listopada 2011

#71. Paznokciową odyseję czas zacząć.

Witajcie!
Po tym, jak połamała mi się większość paznokci, a połowa się rozdwoiła, postanowiłam w końcu zacząć działać w tym kierunku. Moi sprzymierzeńcy to (dodatkowo załapał się krem Ziajkowy, miał być post o zakupach :p):


Chodzi oczywiście o krem do paznokci i skórek, lakier się tak tylko załapał. Z lakierów rezygnuję na razie.


Wybrałam opcję diamentową. Byłam dość zmęczona w sobotę, a akurat nie było tej "8 w 1" (chyba). W ogóle... W piątek zasnęłam o 18. Obudziłam się o 23. i poszłam się umyć, po czym spałam dalej. Aż do 8. w sobotę. Mój rekord. :p
A moje paznokcie dzisiaj wyglądają tak:


Trzeci dzień "kuracji". Myślę, że raz na dwa tygodnie będzie post paznokciowy.

Ekhm. Mogę się pochwalić? Po dwóch miesiącach walki z ciałkiem i niechcianym tłuszczykiem - 6 kg mniej. :)))

Pozdrawiam serdecznie,

P.S. O 12. pędzę do biblioteki osiedlowej, robią wyprzedaż książek! :)

7 komentarzy:

  1. 6 kg to naprawdę ładnie...gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eveline odzywka jest super, gratuluje mniej 6 kg

    OdpowiedzUsuń
  3. odzywka z eveline fajna, gratuluje 6kg mniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję utraty wagi. Ciekawa jestem tego kremu do skórek.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje utraty wagi :) ciekawa jestem efektow stosowanie tej odzywki, wiec bede wypatrywac posta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. TAG :) by me http://monochromatyk.blogspot.com/2011/11/tagsubiektywny-przeglad-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)