poniedziałek, 12 września 2011

Co u mnie + przypomnienie!

Łaaa!
Już drugi dzień siedzę nad literaturą antyczną. Matulu, to zdecydowanie nie jest mój ulubiony okres.
Na szczęście kończę już literaturę grecką.
A egzamin już w piątek!
Niestety, po drodze - bo w czwartek - mam jeszcze "dopytkę" z historii Rzymu.
Chciałam już z tego zrezygnować, ale każdy mnie namawia...
No, może się uda.
Obiecuję, że po egzaminach notki będą pojawiały się częściej, mam w planach kilka recenzji, 
może jakieś makijaże...
Dziękuję Wam za komentarze, każde porady i miłe słowa, które znajduję pod postami.

W tym tygodniu ma przyjść mój Jelly Watch, Mamusia stwierdziła, że zasłużyłam na prezent. :p
Zamówiłam ten w kolorze jasnoniebieskim,
będzie ładnie wyglądał na ciemniejszych okryciach wierzchnich.
Btw: w domu trzęsę się z zimna, czyżby już jakieś paskudy atakowały?

Co jeszcze...
O, wiem.
Czy ma któraś z Was problem podobny do mojego?
Czasem, z zaskoczenia, gwałtownie skacze mi puls, nawet do 160 uderzeń na minutę.
Trwa to od kilku minut do nawet pół godziny.
Po takim "ataku" czuję się jak po wielkim wysiłku, jestem bardzo zmęczona, muszę się położyć.
Byłam z tym u lekarza, powiedział, że odpowiedni wynik badań może uzyskać tylko w trakcie takiego zjawiska.
No i miałam robione wszelkie badania, takie jak EKG, echo serca...
Wcześniej mówili, że to podczas dojrzewania mogą pojawić się takie zmiany.
Ale w moim mniemaniu, w wieku 20 lat już jestem dojrzała. :p
Ma któraś z Was podobny problem?
Jeśli tak: jak z tym walczycie, co robicie podczas takich "ataków"?

I przypominam, za kilka dni kończy się moje rozdanie!
Tutaj: Klik klik! znajdziecie szczegóły.

Pozdrawiam Was cieplutko,
Motylica. :*

5 komentarzy:

  1. dobrze, że ja już mam za sobą szkołe;)
    adres już wysłałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życzę z tym wszystkim :)
    Nigdy nie miałam nic takiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta szkoła jest straszna, ciągle tylko czegoś od nas wymagają. Ja w ogóle nienawidzę epok, nudzą mnie, a Antyk i ci filozofowie to masakra.

    OdpowiedzUsuń
  4. A może by tak jeszcze - holter. EKG pokazuje tylko stan na daną chwilę tzn - gdy badanie jest wykonywane...

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki efekt mogą dawać drobne zaburzenia hormonalne: Tarczyca, nadnercza (kortyzon), może to być też skutek przymownia doustnych środków antykoncepcyjnych - w każdym razie proponuję wizytę również u endokrynologa jeżeli będzie się to powtarzać oczywiście...

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)