poniedziałek, 19 września 2011

Jupi!!! + Makijaż wg tutoriala Independent Woman. :)

Ha! W końcu mam wakacje! (No wiem, śmieszne). Ostatni egzamin - odhaczony. Nieskromnie przyznam, że pocisnęłam ładną średnią, ale przy nowym systemie nie mam szans na stypendium. Tyrałam cały rok, z nadzieją na kaskę, a tu... Zonk. Bez sensu ta nowa reforma. I traci tutaj wiele zdolnych studentów, u mnie na roku jest kilka takich osób. Ale co zrobić...

A teraz z milszych rzeczy.
Ośmieliłam się wykonać makijaż wg tutoriala IndependentWoman, który znajdziecie tutaj . Wiem doskonale, że moje wykonanie nie umywa się do oryginału, ale że posiadam niezbędne cienie, to wzięłam się, usiadłam i zrobiłam. Rodzinka zareagowała bardzo pozytywnie, więc chyba cienie w takich kolorach bardzo mi pasują. 
Wiem też, że trochę cieniowanie nie wyszło, i za nisko wyciągnęłam cień, ale "miszczem" to ja nie jestem, dopiero tuptam w strefie makijażu. Proszę więc o wyrozumiałość, gdyż mam świadomość swoich błędów. :]






8 komentarzy:

  1. Ładny :) po prostu Twój jest trochę lżejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczny, takie delikatny i dziewczęcy :)

    Serdecznie zapraszam Cię do mnie na konkurs- do wygrania bon na zakupy w jednym z zagranicznych sklepów internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie delikatne makijaże :)

    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja - Twój delikatniejszy ale też bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)