poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Make up. 2.

Ojojoj... Ale mnie boli głowa. Była bezsenna noc, obudziłam się dopiero dwie godziny temu. Odrobinę zaspana na zdjęciach jestem, ale trudno.


Użyte kosmetyki:
twarz: Bourjois, 10 hours Sleep Effect; Rival de Loop 4w1 Roll-on pod oczy, My Secret Fast Cover Up, Kobo Professional Translucent Loose Powder, Wibo Róż z jedwabiem i witaminą E 
brwi: Essence Quattro Eyeshadow 05 (odcień matowy brąz)
oczy: Kobo Professional Eyeshadow Base, Sleek OSS: Bow, The mail, Wibo Lovely Eye Liner

rzęsy: Bourjois Volume Glam Ultra Care Mascara 11 Black, 
usta: Essence Stay with me longlasting lipgloss (01 Me & My Ice Cream)

A poza tym... Chwała bohaterom walczącym o Ojczyznę!

6 komentarzy:

  1. Ślicznie :D bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny make-up. :):)

    ja obserwuję- odwdzięczysz się?
    zapraszam:
    szafapelnamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladnie sie prezentujesz:-) tak promiennie!

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)