poniedziałek, 3 października 2011

#40. Zagadkowa współpraca - Quiz Cosmetics.

Moja pierwsza współpraca! :)
Dziś nadeszła paczuszka. Myślałam, że dostanę dwa kosmetyki do testowania na krzyż, a tu listonosz dzwoni, że paczka nie mieści się w otworze skrzynki pocztowej. :p
Oto jej zawartość:


Pierwsze spostrzeżenia: podkład za ciemny dla mnie. Ale moja siostra ma idealny kolor skóry dla niego, więc będzie testować. No i idealnie udało mi się uchwycić niebieskie błyski w fioletowym lakierze. Kolekcja "Cherie" ma piękny zapach! ;)
Słocze będą przy okazji testów. ;)

P.S. Do poprzedniego posta z makijażem w stylu pin-up wrzuciłam zdjęcia kosmetyków, których użyłam.

Pozdrawiam,
Motylica. :*

9 komentarzy:

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)