sobota, 22 października 2011

#50. Rzecz o realizowaniu potrzeb...

... kosmetycznych, a jakże. Wspominałam Wam, że potrzebuję niebieskiego eye-linera. No i jest. Przy okazji napatoczył się także fioletowy w żelu. I granatowy lakier. I nowa mascara. A kilka próbek to siłą perswazji, bo podkład się kończy. ;p


Pierwsze wrażenia?
Mascara - całkiem, całkiem. Ja potrzebuję pogrubienia rzęs, a ona to robi. Poza tym - nie wydłuża raczej.
Próbka perfum - nie moje klimaty. ;p
Eye-linery - Essence - genialny, Wibo - przyzwoity.
Próbki - podejrzewam, że podkład Be-Yu będzie moim następnym łupem. :p

No i dzisiaj wybieram się na urodziny przyjaciółki. Znamy się od... Uu, 17 lat z hakiem będzie. Ale rzadko mamy okazję się spotkać wraz z jeszcze jedną przyjaciółką. S. wyjechała do pracy, do Holandii, M. już ma dzidziusia (Olunia jest kochana :) ), a ja... No, wiadomo. Ciężko nam się zsynchronizować. A trafiła się okazja. Idziemy na kręgle, prezent zakupiony. W make-up'ie główną rolę będzie grała niebieska kreska. Postaram się zrobić zdjęcia. :)

Pozdrawiam cieplutko,
Motylica. :*

14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten żelowy eyeliner z Essence, myślę, że przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy:)
    udanego wieczoru życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanej zabawy. Czekam na recenzję maskary i żelowego eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio kupiłam liner Wibo, z tym, że czarny :). Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boss Orange - to ZDECYDOWANIE MOJE KLIMATY!!! Jeden z nielicznych zapachów które mi pasują - i jeżeli ma w swoim składzie piżmo - to wyjątkowo mnie nie drażni :) Hard to Resist - jest mega fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mam nadzieje, że pokażesz makijaż z niebieską kreską, życze udanej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zamiar kupić sobie ten eyeliner z essence : )

    OdpowiedzUsuń
  8. baw się dobrze z przyjaciółkami :) ja za swoimi strasznie tęsknię, bo wszystkie są w Polsce a ja na obczyźnie...

    a zakupy przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy jeszcze nie próbowałam tego eyelinera z essence:))

    OdpowiedzUsuń
  10. mam wibo i jak dla mnie koszmarek :)

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)