sobota, 29 października 2011

#55. Naturalnie!

Moja druga współpraca! :)


Jesteśmy producentem kosmetyków, o których z pełną odpowiedzialnością można powiedzieć, że są naturalne. Czyste ekologicznie substancje, z których je wytwarzamy zbierane są na specjalnych farmach w ponad 40 krajach świata. Działalność naszej firmy łączy w sobie produkcję, edukację  i politykę proekologiczną. Pracują dla nas osoby z wielu krajów i stref ekonmicznych. Zgodnie zasadami nikogo nie eksploatujemy, np. z powodu trudnych warunków materialnych panujących w rejonie upraw.

Więcej o firmie: http://florame.com.pl/

A do testów otrzymałam miniaturkę takiego oto balsamu:



Coś więcej powiem pewnie za ok. tydzień, może dwa. :)

Pozdrawiam,
Motylica. :*

P.S. Za jakieś dwie godziny pewnie będzie następny post. :p

3 komentarze:

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)