niedziela, 23 października 2011

#52. Rozterka tygodnia...

...czyli wybór prezenciku. Jej, Dziewczyny. Mój A. zdecydował, że mam wybrać sobie mały prezencik. Od razu zapaliła mi się lampka i pojawiła się chmurka "SLEEK! SLEEK!". No tak. Tylko zgłupiałam przy wyborze paletki. Mam już zrównoważoną Oh So Special, chciałam czegoś innego. Chyba ze dwie godziny siedziałam przed monitorem, między innymi przeglądając te posty GreatDee:




Au Naturel nie chciałam teraz, mam brązowe cienie. Kupię w przyszłym miesiącu. ;) Jak myślicie, co wybrałam? :]

Żeby Was zachęcić do zgadywania - Dziewczyny, które zgadły, dostaną ode mnie po dwa dodatkowe losy przy okazji następnego giveaway'a. (Podejrzewam, że będzie to świąteczne rozdanie) ;)

Zdjęcia pochodzą ze strony drogerii internetowej Paatal.

19 komentarzy:

  1. Ja bym nie umiała wybrać :). Ale chyba wybrałabym Storm labo Original :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zoila, wyobraź sobie te dwie godziny przed komputerem. Nawet Babcię zaangażowałam. I w końcu wybrałam. :p I jest to coś w 100 %ach innego od OSS. Aż się zdziwiłam, gdy kliknęłam. Ale mam dobre myśli, bo ostatnio szaleję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro zupełnie inne od OSS, to ja obstawiam curaco albo monaco ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. STORM zdecydowanie.!! te kolory najbardziej CI się teraz przydadzą na jesien i zimę :) jest więcej klasycznych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko zgadnąć, myślę, że monaco, a może original :)

    OdpowiedzUsuń
  6. orginal ma wszystkie cienie perłowe, Monako ma i maty i perełki - i jest fajne żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi Cię gościć na moim blogu :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Original!! :) mam ją i jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym wzięła curacao a może i tobie się spodobała :) teraz jest trochę taniej na paatalu i się zastanawiam...
    a lakiery rimmela widziałam, na pewno nie skuszę się na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie sie wydaje że ORIGINAL:)
    jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, wpisałam Twojego bloga do akcji zerowanie. Nadal ze znakiem zapytania? Bo nie byłaś zdecydowana:) Jeśli się zdecydujesz to fajnie byłoby jakbyś zaprezentowała kosmetyki do zużycia albo napisała jakie będą.

    Zgłoszone blogi są w poście tutaj:
    http://kokosowa-panna.blogspot.com/2011/10/akcja-zerowanie-wygrana-w-rozdaniu.html

    W najbliższym czasie nie będzie ograniczenia co do ilości kosmetyków, niech każdy wybierze ile chce:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)