niedziela, 2 października 2011

#39. Nad wentylacją, czyli pin-up po mojemu.

Uwielbiam MM. Moja ikona stylu. Poniższe zdjęcie jest moim ulubionym. ;)


Postanowiłam więc spróbować na własnej skórze makijażu w stylu pin-up. Coś tam mi niby wyszło. ;)
Oto efekty:




Pomadka powinna być bardziej matowa, ale nie miałam takiej pod ręką. 

Pytanko:
Czy chcecie, żebym pod makijażem wrzucała zdjęcia kosmetyków, których użyłam do jego wykonania? ;)


EDIT:
Wklejam zdjęcia kosmetyków, których użyłam.





Mój cień BOW z OSS uległ wypadkowi i się popękał ( :( ), ale to nic, mam go w oddzielnym miejscu. :)

Pozdrawiam,
Motylica. :*

10 komentarzy:

  1. Naprawdę uroczy makijaż. I tak, lista kosmetyków użytych w makijażu bardzo by się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja plauje sesje w tym temacie, ale zebys ie sama pomalwoac id otego uczesac to neiwiem czy mi to wyjdzie musze spróbowac:P
    kreska świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicnzy makijaż, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż, podoba mi się :)
    Lista użytych kosmetyków by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lista kosmetyków jak najbardziej powinna być;)
    A sam makijaż bardzo ładny, pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż :) bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszło. Listę poproszę i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Postaram się jutro dołączyć zdjęcie z użytymi kosmetykami, Dziewczyny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też ją uwielbiam :D nie bez powodu mam jej zdjęcia u siebei :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że podkład Ci się przydaje;)

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)