środa, 26 października 2011

#53. Odrobinę inaczej. ;)

Moja propozycja na dziś - French Manicure w odrobinę innym niż zwykle wydaniu. :)


Na końcówkach mam lakier Essence z serii Multi Dimension, niestety wycofanej. :( A do wykonania użyłam pędzelka po zaschniętym eye-linerze. Trzeba kombinować. ;)

Dołączyłam do akcji Kokosowej Panny związanej z Projektem Denko. :) W weekend będzie więcej czasu, wtedy powiem Wam o szczegółach.

Nawiązałam nową współpracę! O szczegółach powiem więcej, jak tylko otrzymam pierwszą paczuszkę. :)

Cóż jeszcze? Pojawi się też recenzja produktów Dermactol, ale muszę porozumieć się z Mamą i Babcią co do opinii. A - kilka Dziewczyn trafiło z obstawieniem paletki Sleek'a, którą zamówiłam. Jeśli są chętne co do obstawiania - proszę bardzo, pewnie w przyszłym tygodniu dopiero zdradzę coś więcej, więc możecie nadal typować. :)
Straszny syf na uczelni. Już kombinuję na co iść, a na co nie, bo greka odbija się czkawką. :p

Pozdrawiam serdecznie,
Motylica. :*

11 komentarzy:

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)