sobota, 1 października 2011

#38. Pięciu wspaniałych, czyli ulubieńcy września.

A w roli głównej...


1. Essence, Mosaic compact powder - bardzo lubię, używam jako bronzer. Idealny dla mojej bladej twarzy.
2. Playboy, Play it spicy, perfumowana mgiełka do ciała - piękny zapach. Uwielbiam używać przed wyjściem jako mgiełkę do włosów.
3. Bourjois, Volume glamour ultra care mascara - nic dodać, nic ująć - po prostu genialny tusz, a tutaj znajdziecie jego szczegółową recenzję: Klik!
4. Essence, Ultra strong + Nail repair - wsparcie dla moich paznokci. Zrobiły się twardsze, na szczęście. Używam też jako bazę pod lakier.
5. Alpa, Bylinny gel - żel do nóg. Wsparcie przy większym wysiłku na obolałe nogi i stopy. Zawiera wyciąg z kasztanowca. Do dostania w Czechach lub na Słowacji, Babcia przywozi dwie tubki przy każdym wyjeździe w góry. ;)

A wkrótce...
 - moja wersja makijażu w stylu "pin up girl"
 - trochę moich zwierzeń
 - recenzje, recenzje...

Pozdrawiam,
Motylica. :*

P.S. Wygrałam w rozdaniu u _Alessandry. Aaa! ;)

11 komentarzy:

  1. Moja babcia ma z 5 tubek żelu Alpy i czasami jej podobieram :)
    Uwielbiam Play it Spicy- piękny zapach.
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała spróbować tej mgiełki :)
    Gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :) Bardzo ciekawy ten puder z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam przyjemność używać kilka razy zapach Play it spicy i muszę przyznać, że ma w sobie coś wyjątkowego... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam mgiełkę i lubię ją, chociaż szybko się ulatnia zapach.. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. będę musiała przyjrzeć się tuszom Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mgiełka do ciała jako mgiełka do włosów? Super pomysł! Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam że jest mgiełka playboy ) gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. LongHairGirl, w Rossmannie, nawet promocja była. (~ 11 zł). :)

    Independent Woman, na włosach fajniej się trzyma. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przy nastepnej wizycie w Czechach kupie ten zel do nog:)

    Ps.Gratuluje wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń

Tu Natalia :)
Każdy komentarz, który tutaj umieszczacie, jest przeze mnie czytany. Jeśli zadacie pytanie - odpowiem na nie pod postem, na którym nawiązaliście rozmowę. Bardzo proszę jednak, żeby nie umieszczać tutaj wpisów w stylu "zapraszam do mnie". Takie komentarze będą usuwane. Nie wpływają one na to, że do Was zajrzę. Podglądam moich obserwatorów, a jeśli zainteresują mnie ich wpisy, to odwzajemniam obserwację.
Pozdrawiam serdecznie. :)